Wednesday, August 10, 2011

Jus Manggis Tadalli™

Jus Manggis Tadalli™
 
 

 
Harga RM 29.90 (Semenanjung)
RM 34.90 (Sabah dan Sarawak)
 
Kos Penghantaran : RM 4.00
 
Minuman dari khasiat manggis terpilih dengan campuran herba yang terbaik dan diperkaya dengan Air Zam-Zam. Dapat membantu mengekalkan kesihatan luar dan dalam tubuh bila diamalkan secara berterusan Ramuan: Ekstrak Manggis, Jintan Hitam, Air Zam-Zam, Adas Pedas, Roselle dan Madu.
Keistimewaan Jus Manggis Tadalli : 
  • Kanser / Pertumbuhan Tumor
  • Kencing Manis
  • Darah Tinggi
  • Jantung / Saluran Darah
  • Gout / Arthritis
  • Sakit Sendi & Sengal Badan
  • Migraine / Sakit Kepala
  • Strok / Penyakit Parkinson
  • Masalah Saraf
  • Masalah Senggugut / PMS
  • Penyakit Alzheimer ( Nyanyuk )
  • Gastrik
  • Sembelit / Cirit - Birit
  • Menurunkan Kolestrol
  • Asma / Lelah / Penat
  • Stress / Kemurungan
  • Mencantik & Melicinkan Kulit
  • Mengawal HIV
  • Menopause
  • Kulit Bermasalah / Alahan
  • Buah Pinggang
  • Jangkitan Pundi Kencing
  • Penyakit Gusi / Demam
  • Masalah Tidur / Kelesuan
  • Jangkitan Virus / Bakteria / Parasit
  • Penyakit Mata, Katarak / Glukoma
  • Lain - lain Penyait
Cara Pengambilan

 
Dewasa :          2 - 4 sudu teh setiap hari
Kanak-kanak : 1 - 2 sudu teh setiap hari
Diambil sebelum sarapan pagi sekali sehari.


 
 Perhatian 

1. Jus Manggis Tadalli™ tidak digalakkan kepada Wanita hamil dan Wanita dalam Pantang 

2. Jus Manggis Tadalli™ merupakan minuman kesihatan dan bukannya ubat, oleh itu pengamal Jus Manggis Tadalli™ hendaklah meneruskan pengambilan ubat yang ditetapkan oleh doktor perubatan.
 

 
Testimoni Pengguna Jus Manggis Tadalli


Testimoni 1
"Sebelum ini saya mudah sakit perut dan kembung perut, disamping itu juga saya menghadapi masalah keletihan dangan kelesuan. Saya mencuba Jus Manggis Tadalli sebelum bulan puasa lagi. Dibulan puasa, saya minum Jus Manggis Tadalli setiap hari iaitu sebelum bersahur, Alhamdulillah walau pun berpuasa di siang hari, saya rasa bertenaga dan tak rasa letih sehingga waktu berbuka. Perubahan yang paling ketara ialah saya tidak sakit perut dan tidak kembung perut lagi. Sekarang ini, saya dapat membuang air besar dengan lebih lancar, perut pun lebih selesa."  En Mohd Reffai 34 tahun (Kamunting, Perak)
   

Testimoni 2
" Saya mengalami masalah darah tinggi sejak 15 tahun yang lalu. Setiap kali pemeriksaan dilakukan tidak memberikan keputusan yang positif selain itu, saya juga mudah letih dan tidak bertenaga untuk melakukan kerja harian. Sejak saya mengamalkan Jus Manggis Tadalli selama sebulan, masalah  yang dialami berkurangan, terutamanya tekanan darah tinggi dan kolestrol dalam badan semakin menurun. Disamping itu juga saya   bertenaga melakukan rutin harian. Alhamdulillah Jus Manggis Tadalli dapat membantu mengatasi   masalah saya."  Pn Rozi (Sungai Lalang, Kedah)

Testimoni 3
"Saya seorang yang aktif melakukan pekerjaan kerana saya seorang peniaga. Namun sejak kebelankangan ini, saya sering mengalami masaalah seperti sakit lutut, pinggang serta batuk. Setiap kali saya naik turun tangga, amat terasa sakit lutut dan kebas pinggang. Saya mengamalkan jus manggis dengan 3 sudu sekali minum, Alhamdulillah, saya dapat merasai kesannya selepas 3 hari. Kini, saya menjadikan Jus Manggis Tadalli sebagai minuman tambahan." En Nazri (Langkawi, Kedah)
                                                                                

Testimoni 4
"Anak saya mula mengamalkan Jus Manggis Tadalli di bulan puasa lepas. Sejak mengamalkannya banyak kesan positif dari Jus Manggis Tadalli. Perubahan paling ketara ialah anak saya kini cepat menghafal dan ingatannya kuat. Apatah lagi, bila mendengar lirik lagu nasyid hanya sekali sahaja dah boleh hafal. Yang paling mengembirakan saya, walaupun baru berumur 3 tahun, anak saya dapat membezakan waktu solat setiap kali mendengar azan." Pn Maliah (Sungai Petani, Kedah)


Testimoni 5
"Makcik selalu rasa lenguh-lenguh di kedua belah peha. Tak boleh jalan lama-lama. Badan Makcik juga terasa lemah, ditambah pula dengan penyakit darah tinggi serta kencing manis. Alhamdulillah, sejak Makcik minum Jus Manggis Tadalli, belum lagi habis satu botol , dah hilang rasa lenguh-lenguh itu , badan Makcik pula semakin bertenaga. Kawan menegur muka Makcik yang dulunya bengkak-bengkak, dah semakin surut dan nampak segar. Makcik berazam untuk terus mengamalkan minum Jus Manggis Tadalli demi kesihatan Makcik."   Pn Hasnah 60 tahun (Kepala Batas, P. Pinang)

 

 

  
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...